Pur si simplu, nu exista scuza pentru o servire proasta intr-un restaurant. Pasi Tineti minte ca dv, clientul, aveti mereu dreptate. Observati ca cine crede ca gresiti ar trebui sa citeasca propozitia precedenta.Trimiteti inapoi mancarea care este gatita prea putin, prea mult, care este prea rece sau care nu este proaspata. Tineti minte ca o problema cu mancarea se poate sa nu fie vina ospatarului; fiti politicos si oferiti-i ospatarului sansa de a rezolva problema.Trimiteti inapoi vinul care nu se potriveste cu cerintele dv. Returnati orice vin pe care nu l-ati cerut.Plangeti-va managerului sau proprietarului, in timpul sau dupa masa, daca ospatarul ofera un serviciu de proasta calitate.Duceti-va banii in alta parte daca restaurantul nu va satisface cererile.Ca ultima metoda, scrieti o scrisoare ziarului local care scrie despre restaurant. Sfaturi Ospatarul s-ar putea sa creada ca un alt vin este potrivit daca vinul cerut de dv nu este in stoc. Ei trebuie sa va intrebe inainte de a-l aduce la masa.Puterea de a afecta serviciul intr-un restaurant este puterea portofelului dv. Atentie Oamenii fac greseli. Una, doua erori de serviciu nu reprezinta sfarsitul lumii, mai ales in restaurante mai putin scumpe. Aceste instructiuni se refera la un serviciu de proasta calitate, neglijent si constant.
Aurul a fascinat dintotdeauna prin frumusețe și valoare, fiind unul dintre cele mai prețioase metale de pe Pământ. Totuși, pe...
Read more