Pur si simplu nu exista scuze pentru servicii proaste intr-un restaurant. Pasi Tineti minte ca dvs, clientul, aveti intotdeauna dreptate. Tineti minte ca cine crede altfel ar rebui sa citeasca inca o data fraza anterioara.Trimiteti inapoi mancarea care este prea putin patrunsa, prea mult patrunsa, prea rece sau nu e proaspata. Tineti minte ca o problema cu mancarea dvs poate sa nu fie vina chelnerului dvs asa ca fiti politicos si dati-i posibilitatea de a rezolva problema.Trimiteti inapoi tot ce nu se potriveste cu cerintele dvs. Refuzati un vin pe care nu l-ati comandat.Faceti plangere managerului sau patronului daca chelnerul continua cu serviciile proaste.Plecati din restaurant daca conducerea restaurantului nu va da dreptate. Sfaturi Chelnerul poate ca a ajuns la concluzia ca un alt vin se potriveste cu mancare dvs, daca cel comandat de dvs nu mai este. Trebuie sa se consulte cu dvs inainte de a vi-l aduce la masa.Puterea dvs de a afecta serviciile intr-un restaurant este puterea portofelului dvs. Atentie Oamenii fac greseli. O greseala sau doua sunt scuzabile mai ales intr-un restaurant cu mai putine pretentii. In acest articol ne referim doar la sreviciile de proasta calitate care persista.
Aurul a fascinat dintotdeauna prin frumusețe și valoare, fiind unul dintre cele mai prețioase metale de pe Pământ. Totuși, pe...
Read more