Pur si simplu nu exista scuze pentru servicii proaste intr-un restaurant. Pasi Tineti minte ca dvs, clientul, aveti intotdeauna dreptate. Tineti minte ca cine crede altfel ar rebui sa citeasca inca o data fraza anterioara.Trimiteti inapoi mancarea care este prea putin patrunsa, prea mult patrunsa, prea rece sau nu e proaspata. Tineti minte ca o problema cu mancarea dvs poate sa nu fie vina chelnerului dvs asa ca fiti politicos si dati-i posibilitatea de a rezolva problema.Trimiteti inapoi tot ce nu se potriveste cu cerintele dvs. Refuzati un vin pe care nu l-ati comandat.Faceti plangere managerului sau patronului daca chelnerul continua cu serviciile proaste.Plecati din restaurant daca conducerea restaurantului nu va da dreptate. Sfaturi Chelnerul poate ca a ajuns la concluzia ca un alt vin se potriveste cu mancare dvs, daca cel comandat de dvs nu mai este. Trebuie sa se consulte cu dvs inainte de a vi-l aduce la masa.Puterea dvs de a afecta serviciile intr-un restaurant este puterea portofelului dvs. Atentie Oamenii fac greseli. O greseala sau doua sunt scuzabile mai ales intr-un restaurant cu mai putine pretentii. In acest articol ne referim doar la sreviciile de proasta calitate care persista.
Markerele POSCA sunt iubite de artiști, designeri și pasionați de DIY pentru versatilitatea și calitatea lor. Fie că ești la...
Read more